Tags

,

Όταν μία από τις μεγαλύτερες γενιές έρχεται στην ηλικία που αναλαμβάνει ρόλους βασικής αγοραστικής δύναμης, οι εταιρείες σίγουρα θα πρέπει για τις επόμενες δεκαετίες να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν και επικοινωνούν.

Mutli ethnical group of friends enjoying drinks and playing guit

Κάποια βασικά στοιχεία όπως παρουσιάζονται στον «οδηγό» της Goldman Sachs:

  • Είναι γεννημένοι μεταξύ 1980 και 2000.
  • Γεννήθηκαν και μεγάλωσαν σε μια περίοδο ταχύτατων εξελίξεων και αλλαγών και έτσι απέκτησαν έναν διαφορετικό τρόπο να θέτουν προτεραιότητες και να δημιουργούν προσδοκίες σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.
  • Έχουν λιγότερα χρήματα για να ξοδέψουν σε σχέσημε τις προηγούμενες γενιές και γι’αυτό το λόγο αλλάζουν τις προτεραιότητές τους.
  • Είναι οι πρώτοι «εκ γενετής ψηφιακοί».
  • Το 2010 ο μέρος όρος ηλικίας γάμου ήταν 30 χρονών ενώ το 1970 ο μέρος όρος ηλικίας ήταν 23 χρονών.
  • Εκτός από τον γάμο, γίνονται και γονείς αργότερα, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
  • Ένα από τα σημαντικά στοιχεία που διαφοροποιούν την γενιά αυτή σε σχέση με τις προηγούμενες είναι ότι το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο να έχουν πρόσβασεις σε υπηρεσίες και ευκολίες και όχι απαραίτητα σε απόκτηση αυτών. Αυτοκίνητα, μουσική και πολυτελή brands, μπαίνουν σε δεύτερο επίπεδο και αντί αυτών, στρέφονται σε πακέτα υπηρεσιών και προϊόντων χωρίς τα βάρη της ιδιοκτησίας, δίνοντας ώθηση στην λεγόμενη «οικονομίας μοιράσματος» (“sharing economy”).
  • H σχέση τους με την τεχνολογία αναδιαμορφώνει τον χώρο του λιανικού εμπορίου. Με την πληροφορία που διατίθεται για τα προϊόντα, τις κριτικές αλλά και την σύγκριση τιμών στα χέρια τους, οι Millennials στρέφονται στα brands που μου μπορούν να προσφέρουν την μέγιστη διευκόλυνση με το ελάχιστον κόστος.
  • Η παρουσία των brands στα social media επηρεάζει, ενώ ο παράγοντας ποιότητα αποτελεί πιο καθοριστικό παράγοντας για αγορά σε σχέση με την τιμή.
  • Group of friends enjoying out with sparklers
  • Η υγεία και η ευεξία είναι στο επίκεντρο των στόχων των Millennials. Αθλούνται περισσότερο, κάνουν πιο έξυπνες διατροφικές επιλογές ενώ καπνίζουν λιγότερο από την προηγούμενες γενιές. Χρησιμοποιούν εφαρμογές για να καταγράφουν τα στοιχεία της προπόνησής τους και το διαδίκτυο για να βρουν πληροφορίες για υγιεινά φαγητά.
  • Ο όρος υγιής δεν σημαίνει «όχι άρρωστος» αλλά μια καθημερινή δέσμευση σε σωστή διατροφή και άσκηση.

 

Πηγή: Goldman Sachs http://www.goldmansachs.com/our-thinking/pages/millennials/

Advertisements