Πολλές φορές πέφτουμε στην παγίδα να νομίζουμε ότι γνωρίζουμε πολύ καλά το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε είτε θέλουμε να επικοινωνήσουμε μια ιδέα, ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Η πιο δύσκολη αποστολή, είναι να κάνουμε την σωστή επιλογή, οργάνωση και διαχείριση μιας καμπάνιας εκ μέρους ενός brand για κάποιον πελάτη μας και να τον βοηθήσουμε να βρει τους ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρει.

Μέσα από τα online communities των μαμάδων, αντλούμε καθημερινά πολλές πληροφορίες για το πώς σκέφτονται, ποιές είναι οι αγωνίες τους, πώς αποφασίζουν τί είναι καλύτερο για το παιδί τους. Μέσα από τις συζητήσεις τα σχόλια αλλά και τις τηλεφωνικές έρευνες που τρέχουμε αποκτούμε σε μηνιαία βάση insights τα οποία κάνουν και την ζωή των μαμάδων καλύτερη αλλά και την προσπάθεια των brands να έρθουν σε επαφή με τις μαμάδες που πραγματικά ενδιαφέρονται και θέλουν να ακούσουν.

Η πιο απαιτητική διαδικασία είναι να επεξεργαστούμε την πληροφορία αφού την αποκτούμε για να έχουμε τα σωστά συμπεράσματα στα χέρια μας και να μπορέσουμε να διαχειριστούμε την πληροφορία με αποτελεσματικό τρόπο και για τις μητέρες για παράδειγμα αλλά και για τα brands.

Μερικές ενδιαφέρουσες ερωτήσεις που μπορεί κανείς να θέσει στους καταναλωτές του βρήκαμε στο Questionpro.com :

  • Ποιό είναι το προφίλ του «ιδανικού» πελάτη σας; Γίνετε δημιουργικοί με αυτό, μην μείνετε μόνο στα δημογραφικά στοιχεία.
  • Τι δυσκολίες αντιμετωπίζει ο πελάτης σας; Συχνά στα πλαίσια δημιουργίας του προφίλ του ιδανικού πελάτη ψάχνουμε να βρούμε με ποια θέματα έχει δυσκολία. Ποιά είναι αυτά τα προβλήματα που τον οδηγούν στην επιλογή του προϊόντος ή της υπηρεσίας μας.
  • Τι πραγματικά θέλει ο ιδανικός πελάτης σας; Παρόλο που υπάρχουν πολλές έρευνες και ερωτήσεις ξεχνάμε ότι αυτό που πραγματικά ψάχνει να αγοράσει είναι μια λύση. Ένας τρόπος που μπορεί κανείς να το κάνει αυτό είναι να προτείνει ιδέες και συνδυασμούς και να μάθει από τις αντιδράσεις του κόσμου.

  • Τι σας διαφοροποιεί από τον διπλανό; H ανάλυση του ανταγωνισμού είναι σημαντική, όπως είναι σημαντικό να γίνει και η σωστή ερώτηση για να μπορέσεις να έχεις μια σημαντική απάντηση.
  • Ποιά πλεονεκτήματα αντιλαμβάνονται οι πελάτες; Όσο περισσότερο συνδεόμαστε με τους πελάτες μας σε συναισθηματικό επίπεδο και όσο περισσότερο παρέχουμε αυτό το πλεονέκτημα τόσο το πιθανότερο είναι να μας επιλέγουν.

Οι αποδέκτες των ερωτήσεων να θυμάστε δεν θα διαβάσουν οτιδήποτε και δεν θα απαντήσουν σε οτιδήποτε αν δεν αποτελούν εκείνοι τον βασικό άξονα των ερωτήσεων.

Μάθετε περισσότερα για εμάς: www.caredirect.com

Πηγές: Question Pro & Question Pro Market research questions, Hubspot.

 

Advertisements