Κοιτώντας μερικές καμπάνιες από μεγάλα websites, εταιρείες και οργανισμούς θα δούμε ότι ένα κοινό που έχουν σαν κεντρικό στοιχείο είναι μια δυνατή ιδέα που βρίσκει αυτόν που πραγματικά τον ενδιαφέρει.

Dropbox: Είναι μία από τις επιχειρήσεις που έχουν τον τρόπο τους να σε κερδίζουν ακόμα κι αν εσύ δεν είσαι «θαυμαστής» τους. Χρησιμοποιώντας όμορφα σκίτσα και emoticons, και κρατώντας το μήνυμα συνοπτικό και απλό υπενθύμισε στους χρήστες την ύπαρξή του αλλά και τον λόγο που ένας χρήστης το χρειάζεται σαν υπηρεσία. Συνδυαστικά μπορεί κανείς να κάνει και μία μικρη προσφορά ή ένα κουπόνι ή και απλά να θυμίσει στον χρήστη πώς λειτουργεί με σκοπό να τον προσελκύσει.

 

Cook Smarts: H Cook smarts είναι μια υπηρεσία που δημιουργήθηκε από την Jess Dang το 2012 που σε βοηθά να προγραμματίσεις το γεύμα σου, παρέχει οδηγούς, στοιχεία, μαθήματα μαγειρικής και είναι σχεδιασμένη για να εκπαιδεύει, να εμπνέει αλλά και να «τρέφει». To newsletter τους είναι καλοσχεδιασμένο και κάθε εβδομάδα στέλνει ένα πρόγραμμα γευμάτων στο email των χρηστών. Το layout του, η δομή του δηλαδή είναι πολύ ξεκάθαρη και διαχωρισμένη και είναι ξεκάθαρο κάθε φορά σε ποιο σημείο θα βρεις την πληροφορία που ψάχνεις γιατί το συνηθίζεις εύκολα. Μπορείς εύκολα με το κουμπί που διαθέτει να το προωθήσεις σε έναν φίλο.

To website Mom and Dad money που βοηθά μέσα από προσωπική εμπειρία τους γονείς να οργανώσουν τα οικονομικά τους όταν έρχονται τα μικρά στην οικογένεια, με ένα απλό e-mail ζήτησε από τους αναγνώστες του site να απαντήσουν ένα ερωτηματολόγιο με σκοπό να τους μάθει καλύτερα και να μάθει τί τους ενδιαφέρει περισσότερο. Στη συνέχεια αφού ο αναγνώστης απαντήσει ο Matt (που έχει το Mom and Dad money) απάντησε με αναλυτικό και προσωποποιημένο email ανάλογα με τις απαντήσεις που ειχε δώσει ο χρήστης.

Ένα δικό μας αγαπημένο email είναι αυτό που λαμβάνουμε από το The Discoverer. Κάφε φορά έχει αφιέρωμα σε μια πόλη από όλο τον κόσμο με όμορφες φωτογραφίες και πληροφορίες. Σου δίνει κάποια στοιχεία και ταξιδιωτικές συμβουλές ενώ μπορείς και εύκολα να το προωθήσεις σε έναν φίλο. Ωραίο design και ανεξαρτήτως με το αν εσύ σκοπεύεις ή όχι να ταξιδέψεις σου φτιάχνει την διάθεση και κάνεις κι ένα δημιουργικό διάλειμμα.

 

Πηγές: Hubspot

 

 

Advertisements