Πηγή: Building your best subject line, by Elyse Dupre

Από την εμπειρία μας στο στήσιμο μιας καμπάνιας για λογαριασμό πελατών μας αλλά και δικών μας προϊόντων έχουμε μάθει ότι και η παραμικρή λεπτομέρεια έχει πολύ μεγάλη σημασία. Δεδομένου ότι έχουμε επιλέξει ένα συγκεκριμένο κοινό, έχουμε μελετήσει και τον καλύτερο τρόπο να του επικοινωνήσουμε και αυτό που τον ενδιαφέρει.

iStock-538172904.jpg

Η προσωποποίηση, ο υπολογισμός των χαρακτήρων και ο τύπος του μηνύματος είναι κάποιοι από τους βασικούς παράγοντας που επηρεάζουν την διαμόρφωση ενός επιτυχημένου μηνύματος.

 

Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα emails με προσωποποίηση βάση του μικρού ονόματος του παραλήπτη στο θέμα είχαν ένα open rate της τάξης του 21,2%, 2,9% μέσο click rate, ένα 13,8% click open rate ενώ τα email που είχαν θέμα με άλλα εξατομικευμένα χαρακτηριστικά είχαν 22% μέσο open rate, 3,8% μέσο click rate και 17,5% μέσο click rate.

 

«Το να ανεφέρεις απλά το μικρό όνομα φαίνεται πολύ γενικό και ο παραλήπτης δεν νιώθει ότι είναι σχετικό με αυτόν» αναφέρει η Marie Honme, senior marketing strategist της Yes Lifecycle Marketing. Παρολ’αυτά τα δύο είδη προσωποποιημένων θεμάτων φαίνεται να είναι πιο επιτυχημένα σε σχέση με τα γενικά.

 

Ένα μικρό σε χαρακτήρες μήνυμα φαίνεται από τα αποτελέσματα ότι αποδίδει καλύτερα. Σε γενικές γραμμές 35 χαρακτήρες είναι ο μέγιστος αριθμός μηνυμάτων που μπορούν να υπάρχουν στην γραμμή του θέματος χωρίς να κόβεται ούτε στα κινητά σημειώνεται στην αναφορά. Και πάλι όμως ο αριθμός των χαρακτήρων από μόνος του δεν είναι αυτός που θα διαμορφώσει το αποτέλεσμα μίας καμπάνιας.

 

Στην συνέχεια και το είδος της επικοινωνίας, αν είναι μήνυμα καλωσορίσματος ή αν είναι trigger για το καλάθι σε συνδυασμό με το μέγεθος επηρεάζουν πολύ την επιτυχία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η διαμόρφωση κάποιων τεστ μηνυμάτων πριν την αποστολή των τελικών μπορεί να βοηθήσει πολύ.

Advertisements