Tags

,

Αρχικό άρθρο: Bader Rutter, Dmnews.com

Το digital marketing όπως έχουμε καταλάβει έχει βαθιές ρίζες. Ας δούμε όμως πώς τα best practices του direct marketing εξελίχθηκαν και σχημάτισαν τις πρακτικές του digital marketing σήμερα. Οι πληροφορίες για την συμπεριφορά ενός χρήστη βοηθούν τους διαφημιστές να στοχεύσουν με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.

Ενάμισι αιώνα μετά από την ημέρα που ο Aaron Montgomery αποφάσισε να κάνει την ριζοσπαστική κίνηση να στείλει των κατάλογο των προϊόντων του απευθείας στα σπίτια των καταναλωτών, ο πυρήνας των αρχών του direct marketing εξελίχθηκε τόσο ώστε να γίνει η βάση της εξέλιξης του digital marketing.

Opening envelope.

 

  1. Στόχευση: Για να εκμεταλλευτούν όσο περισσότερο μπορούν τις πολύ καλές επιλογές που έχουν για στόχευση οι άνθρωποι στο χώρο του marketing , θα πρέπει να σκεφτούν με τι συμπεριφορές θέλουν περισσότερο να συνδεθούν. Ένα κανάλι μπορεί να δόσει πληροφορίες σχετικά με το ποιά ώρα της ημέρας ένας χρήστης επισκέπτεται ένα site. Για αυτό το λόγο, οι διαφημιστές θα έπρεπε να σκεφτούν μηνύματα που συνδυάζονται όχι μόνο με το κοινό τους αλλά και με την συμπεριφορά του κοινού με εκείνη την ώρα της ημέρας. Ενισχύοντας το μήνυμα χρησιμοποιώντας πληροφορίες σχετικά με την συμπεριφορά, αλλά και χαρακτηριστικά του κοινού που γνωρίζουμε ήδη «κατακτούμε» γνώσεις για την ταυτότητα του αγοραστή αλλά και τις αντιδράσεις του την στιγμή εκείνη.

 

  1. Εξατομίκευση: Παλιότερα εξατομίκευση θα σήμαινει να γράφει ένας φάκελος το όνομά σου αντί για «Προς τον ένοικο του σπιτιού». Τώρα πια μια εξατομικευμένη επικοινωνία σημαίνει εξατομικευμένο μήνυμα σε οποιαδήποτε πλατφόρμα βασισμένο σε προηγούμενες αγορές και ενδιαφέροντα του χρήστη. Αυτό που οι διαφημιστές πρέπει να διασφαλίσουν είναι ότι αυτή η προσωπική «χροιά» σε μία επικοινωνία, προσφέρει πολύτιμο περιεχόμενο και χρήσιμη πληροφορία για να μην γίνει έντονη η αίσθηση της παρακολούθησης. Είναι σημαντικό να βρει κανείς την ισορροπία ανάμεσα στο να δείχνει προσωπικό ενδιαφέρον σε έναν καταναλωτή και στον να τον μην καταχράζεται τις πληροφορίες που έχει του δίνονται.

 

  1. Calls to Action:

Αυτή ήταν η μοναδική μέτρηση για το κοινό στόχο –χωρίς να ξέρουμε αν έκαναν ή δεν έκαναν αγορά/επιστροφή/αποδοχή ή κλικ. Τώρα το να μετράμε τί σημαίνει «ναι» σημαίνει ότι μπορούμε να έχουμε μετρήσεις συμπεριφοράς, όπως π.χ. πόσα ξοδεύει κανείς σε ένα site, πόση πληροφορία μοιράζεται, ακόμα κι αν γύρισαν ή όχι αργότερα σε αυτό. Συνεπώς, τα calls to action έγιναν πιο εκλεπτυσμένα.

Τα στοιχεία συμπεριφοράς του χρήστη, έφεραν επανάσταση στο direct marketing. Οι ίδιες πρακτικές του ψηφιακού marketing που μας φέρνουν τα πλούσια data, είναι αυτά που μεγάλωσαν τα μέσα τα οποία τώρα οι χρήστες εξερευνούν.

Οι πρακτικές του direct marketing, δημιούργησαν την βάση για να υπάρχει διαδραστικότητα με τους καταναλωτές βασισμένη σε διαθέσιμα data. Τώρα κάθε κανάλι με το οποίο το κοινό μας συνδέεται, του παρέχει και αξία ενώ παράλληλα συλλέγει πληροφορίες με τις οποίες οι διαφημιστές μπορούν να χτίσουν μία αποτελεσματική σχέση.

Advertisements