Tags

, ,

Αρχικό άρθρο: Tim Davis, Dmnews.com

«Οι καταναλωτές σήμερα, ζούνε σε έναν τόσο δικτυωμένο, όσο και γήινο κόσμο» εξηγεί ο Cali Tran, πρόεδρος της εταιρείας Valassis, εξηγώντας την αποτελεσματικότητα του συνδυασμού ψηφιακών και έντυπων μέσων.

Τα ψηφιακά μέσα εξηγεί, είναι «φανταστικά, καθώς στοχεύουν προς τους καταναλωτές, βασισμένα σε πραγματική συμπεριφορά». Η εταιρεία μας «χρησιμοποιεί όσο περισσότερα στοιχεία μπορεί να έχει στα χέρια της». Αναπτύσσονται media plans για συγκεκριμένες ομάδες χρηστών, στον ιδανικό συνδυασμό καναλιών που περιέχουν και έντυπα μέσα, αλλά χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα έτσι ώστε να «να ενισχυθεί το μήνυμα του brand με display ads, μηνύματα κινητών όταν ο καταναλωτής είναι γεωγραφικά κοντά σε μία επιχείριση».

 

Ανάλογα την περίπτωση: ένα ενδιαφέρον παράδειγμα από την εταιρεία Valassis έδειξε πόσο μεγάλη σπατάλη χρημάτων π.χ. είναι να τρέχεις διαφήμιση για μία τοπική αλυσίδα εστιατορίων με βάση την γεωγραφική θέση όταν ο καιρός είναι κρύος (δυσχεραίνοντας τις μετακινήσεις).

H σχετικότητα της έντυπης διαφήμισης. «Λατρεύω τα έντυπα», επιμένει η Tran. “Παράλληλα πιστεύω ότι το έντυπο, το ψηφιακό, το ακουστικό και το βίντεο όλα έχουν τον χώρο τους και το χρόνο τους στην επιχείριση. Εξαρτάται από την επιχείριση και τους στόχους της καμπάνιας, θα χρειαστούν διαφορετικά κανάλια ανάλογα.

Woman receiving a gift from a website

Σίγουρα «την στιγμή της αγοράς» το mobile έχει τον πρώτο λόγο. Αλλά όταν πρόκειται για μεγάλες αγορές που χρειάζονται σκέψη και μελέτη –π.χ. τα αμάξια- ο συνδυασμός του έντυπου και του ψηφιακού είναι πολύ σχετικός.

Το καλύτερο προϊόν, τα σωστά κανάλια και όλα αυτά τυλιγμένα με μία όμορφη κορδέλα.

Advertisements