Σύμφωνα με την έρευνα του Jeff Fromm, το 93% των millennial μαμάδων και το 97% των millennial μπαμπάδων βρίσκουν “αρκετά” και “πάρα πολύ” βοηθητικά τα social media για τον ρόλο τους σαν γονείς. Oι millennial γονείς συλλέγουν πληροφορίες από πάρα πολλά sites και influencers που βρίσκονται σε πολλά και διάφορα σημεία στο διαδίκτυο. Η εποχή που όλοι διάβαζαμε ένα βιβλίο τύπου «Τι να περιμένει κανείς με το παιδί» και μας αυτό μας έφτανε σαν πληροφορία, ανήκει στο παρελθόν.

Cheerful siblings enjoying weekend at home

Συμπληρωματικά, οι γονείς εκτός από συμβουλές, χρησιμοποιούν τα social media για να ανταλλάξουν πληροφορίες για προϊόντα και γενικά για θέματα που αφορούν μελλοντικές αγορές. Ο πρώτος λόγος για τον οποίο οι μπαμπάδες χρησιμοποιούν τα κινητά τους είναι για κριτικές προϊόντων ενώ οι μαμάδες για την έρευνα τιμών των προϊόντων.

 

To 85% των millennial γονιών χρησιμοποιούν τα social media από το κινητό τους για να βοηθηθούν για αγορές που θα κάνουν σε φυσικό κατάστημα.

 

Αν οι εταιρείες δεν χρησιμοποιούν τα social media για να επικοινωνήσουν με τους millennial γονείς προφανώς χάνουν ένα πολύτιμο μερίδιο καταναλωτών.

H παρουσία στα social media για ένα brand δεν είναι αρκετή. Το κλειδί για να συνδεθεί ένα brand με τους millennial γονείς διαδικτυακά είναι να κατανοήσει τις διαφορετικές πιέσεις που δέχονται αυτοί οι γονείς και να ανταπροκριθεί με κατανοήση και διαφάνεια στις ανάγκες τους!

 

Οι Millennial μαμάδες αποζητούν την τελειότητα ενώ οι μπαμπάδες θέλουν να είναι παρόντες περισσότερο χρόνο. Ενώ μερικά χαρακτηριστικά των millennial γονιών ισχύουν καθολικά, είναι σημαντικό τα brands να συνειδητοποιούν ότι οι πιέσεις και τα standards που αντιμετωπίζουν είναι διαφορετικά.

Ειδικά όταν μιλάμε για το φύλο, η Crowtap (η εταιρεία που έτρεξε την έρευνα) αναγνώρισε ότι οι millennial μαμάδες έχουν την εντύπωση ότι πρέπει να «τα κάνουν όλα» και καλά, επηρεασμένες από τα πρότυπα των πολλαπλών ρόλων που προβάλονται καθημερινά στο διαδίκτυο. Το Babycenter ανέφερε ότι σχεδόν ένα 80% των millennial μαμάδων ισχυρίζονται ότι είναι σημαντικό να είναι «η τέλεια μαμά» ένα ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό της γενιάς Gen X και της γενιάς των Boomer μαμάδων ενώ το 64% πιστεύουν ότι η γονεϊκότητα είναι πιο ανταγωνιστική από ότι ήταν παλιότερα.

 

Από την μεριά τους, οι millennial μπαμπάδες νοιώθουν την πίεση να αφήσουν πίσω τους την παραδοσιακή φιγούρα του πατέρα και να αναλάβουν υποχρεώσεις που παλιότερα αναλογούσαν στις μαμάδες. Τέτοιες υποχρεώσεις μπορεί να είναι το να μείνουν σπίτι να φυλάξουν τα παιδιά (21% των millennial μπαμπάδων μένουν σπίτι να φυλάνε τα παιδιά) ή να μην είναι οι μόνοι που φέρνουν το εισόδημα στο σπίτι με σκοπό να έχουν περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά.

 Eίναι προφανές ότι οι millennial γονείς δέχονται πιέσεις σε ότι αφορά τις επιλογές τους σαν γονείς καθώς και τις αγοραστικές τους αποφάσεις. Άλλωστε, ανοίγονται σε άπειρες γνώμες και κριτικές αφού έχουν ένα μέσο όρο 500 φίλων στο Facebook 

Tα brands τα οποία στοχεύουν στο να επικοινωνήσουν σε αυτό το κοινό, πρέπει να αφήσουν λίγο πίσω τους παραδοσιακούς τρόπους και δουλέψουν έναν πιο στοχευμένο και προσωποποιημένο τρόπο επικοινωνίας. Έχουν την ευκαιρία να δώσουν τις κατάλληλες πηγές για πληροφόρηση βοηθώντας και καθησυχάζοντας τις αγωνίες των γονιών για το πώς να είναι σωστοί γονείς.

 

Οι millennial γονείς υποστηρίζουν brands που καταλαβαίνουν πώς να τους μιλήσουν.

Όποιος έχει γίνει γονιός ξέρει πως αλλάζει η ταυτότητα κάποιου που παίρνει την ευθύνη μιας ακόμα ζωής. Κρατώντας αυτό στο μυαλό, τα έξυπνα brands προωθούν την αναγνώριση αλλαγής προτεραιοτήτων και τις πιέσεις, για να κάνουν την μαμά και τον μπαμπά να νοιώσουν καλύτερα με τις αποφάσεις τους σαν γονείς αλλά και να τους βοηθήσουνε σε μελλοντικές αγοραστικές τους αποφάσεις.

 

Η καμπάνια «Minute Maid’s 2015 “Doing Good” χτίστηκε στην ιδέα ότι οι γονείς είναι συνήθως πολύ σκληροί με τους εαυτούς τους. Οι διαφημίσεις και οι αναρτήσεις στα social media σχεδιάστηκαν για να θυμίζουν σε αυτούς τους γονείς πόσο καλά τα καταφέρνουν και να αναδείξουν την θετική διαφορά που κάνουν στις ζωές των παιδιών τους. Στο επίκεντρο υπάρχει ένα μικρό βίντεο με σκηνές από πραγματικούς γονείς που συζητάνε μεταξύ τους τις εμπειρίες τους σαν γονείς, ενώ χρησιμοποιώντας το hashtag #doinggood η Minute Maid μιλάει ανοιχτά για όλες τις δοκιμασίες που περνάνε οι γονείς υποστηρίζοντάς τους ή και μιλώντας εκ μέρους τους.

Smiling male person looking on his daughter

Το μήνυμα αντηχεί σε αυτή την ομάδα όταν αντανακλά μια βαθειά κατανόηση των πραγμάτων με τα οποία παλεύουν καθημερινά οι καταναλωτές. Όταν αυτό συνοδεύεται από ειλικρινή και χρήσιμη πληροφορία αλλά και συμβουλές για τον πως να γίνουν οι ζωές τους πιο εύκολες, τότε τους έχεις κερδίσει. Αυτό είναι κάτι σημαντικό που πρέπει να αναγνωρίσουν τα brands, καθώς ανταγωνίζονται πολλά άλλα παρόμοια προϊόντα και υπηρεσίες που ψάχνουν οι γονείς σε ένα χώρο με στενά περιθώρια. Το Minute Maid έχει 1.4 εκατομμύρια likes στο Facebook, περισσότερες από 55.000 αναφορές στο Instagram και εκατομμύρια views στο Youtube. Θεωρείται από τα πιο επιτυχημένα brands της Coca Cola, το οποίο έχει έσοδα από 4 εώς 8 δισεκατομμύρια δολλάρια το χρόνο.

Η αυθεντική κοινωνική διαδικτύωση θα κάνει κι αυτή διαφορά για τα brands στην αναζήτηση για πιστότητα, καθώς αυτοί που κρατάνε μια θέση στον κύκλο των millennial γονιών είναι αυτοί που θα θέσουν και τα standards.

 

Advertisements