Αναδημοσίευση του άρθρου από το Marketing Week. 

 

Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια στην εξειδικευμένη επικοινωνία των brands με τις μητέρες, η Care Direct γνωρίζει τα «μυστικά» ενός από τα πιο ιδιαίτερα και ευαίσθητα target groups. Όπως μας λένε τα στελέχη της εταιρείας, η σημερινή μητέρα ανήκει στο κοινό των «power moms» και η επικοινωνία μαζί της πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες και ανησυχίες της.

Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν σήμερα ως κοινό επικοινωνιακά, οι γυναίκες με παιδιά;


Γιάννης Σωτηρόπουλος:
Από το 1995 που ξεκινήσαμε τα πρώτα μας επικοινωνιακά προγράμματα που απευθύνονταν σε γυναίκες και παιδιά, έχουμε πάντα στο μυαλό μας την πραγματικά μεγάλη ιδιαιτερότητα του κοινού. Η στιγμή που μία γυναίκα γίνεται μητέρα, είναι μια στιγμή φορτισμένη με συναισθήματα και σκέψεις. Η μητέρα θέλει πάντα το καλύτερο για το παιδί της και είναι έτοιμη να το διεκδικήσει. Όταν δεν θεωρεί καλό αυτό που της προσφέρεται ή όταν δεν της επικοινωνείται με τον σωστό τρόπο, θα διαμαρτυρηθεί και σε αυτήν ακριβώς την αυστηρότητα και ιδιαιτερότητα καλούμαστε να αντεπεξέλθουμε. H σημερινή μητέρα ανήκει στο κοινό των «power moms», που σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen αποτελεί το 20% του οικονομικά ενεργού πληθυσμού.

iStock-607611934.jpg

Οι power moms καθημερινά αποφασίζουν για τις αγορές του σπιτιού και της οικογένειας, συμμερίζονται τις ανησυχίες για την πορεία της οικονομίας και αναζητούν λύσεις εξοικονόμησης χρημάτων αξιοποιώντας όλα τα μέσα.

Ποιες υπηρεσίες σύνδεσης των brands με τις μητέρες, προσφέρει η Care Direct;
Γιάννης Σωτηρόπουλος:
Η Care Direct προσεγγίζει προσωπικά τις νέες μητέρες πριν καν φέρουν στον κόσμο το μωρό τους, ήδη από το στάδιο της εγκυμοσύνης. Είναι το στάδιο κατά το οποίο η υποψήφια μητέρα ενημερώνεται, αλλάζει, αναλύει περισσότερο, δοκιμάζει και ετοιμάζεται για τη νέα περίοδο της ζωής της. Εμείς στη Care Direct ερχόμαστε σε προσωπική επαφή με τις εγκυμονούσες μέσω του pre natal kit, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δοκιμάσουν προϊόντα, να ενημερωθούν και να προετοιμάσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τον ερχομό του μωρού τους.

 

iStock-469083660.jpg

 

Ποιό μοντέλο επικοινωνίας με τις μητέρες έχει αναπτύξει η Care Direct;
Άννα Μπαρμπέρη:
Αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία μας αναπτύξαμε ένα μοντέλο που είναι win / win για τους πελάτες. Ενσωματώνοντας στα προγράμματά μας προϊόντα/υπηρεσίες του πελάτη, δημιουργούμε τις ιδανικές συνθήκες για την δυναμική προώθησή τους. Στη συνέχεια διεξάγουμε προσωπική έρευνα αγοράς στο συγκεκριμένο κοινό καταγράφοντας έτσι τον άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις. Και βέβαια το επόμενο βήμα είναι η μεθοδική διεύρυνση της συνεργασίας. Γιατί για εμάς κάθε ευρώ επένδυσης του πελάτη, επιστρέφει στο πολλαπλάσιο.

iStock-488054692.jpg

Και η εμπειρία μας όμως στο ψηφιακό περιβάλλον τα τελευταία 8 χρόνια μέσω του babyspace και των social media, μας δίνουν καθημερινά τον παλμό της νοοτροπίας των μαμάδων. Αυτό που μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχία είναι η στόχευση σε πολύ συγκεκριμένα κοινά, με ανάγκες που μεταβάλονται όσο γρήγορα μεταβάλλονται και οι ανάγκες ενός νεογέννητου μωρού που μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Πρέπει να υπάρχει ετοιμότητα, ευελιξία και γρήγορη προσαρμογή σε νέα δεδομένα.

Γιάννης Σωτηρόπουλος

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να ενημερωθείτε αναλυτικά για τις υπηρεσίες μας: Τηλέφωνο: 210-9287777, e-mail: info@caredirect.com

 

 

Advertisements